JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Saturday, September 25, 2010

Ya Allah,,ni bukan tempatku,,,


Assalamualaikum,,huh,,,
tamat dah majlis makan malam muhibbah,,
syukur,,
semua persembahan berjalan dgn lancar,,,
tp hati rase gelisah,,
ada yang x kena ni,,
emm,
kalau aku kate aku x tahu sbbnye,,nmpknya aku dah ripu diri aku,,
"Hijrah,,tu bukan tmpt kau,"jarit hatiku,,
"tu bukan cara kau,,"
"mana pelajaran yang kau timba selama 5 tahun di sekolah dulu,mana??mana??!!!"hatiku menjerit,,
argh,,,
sedar x sedar,,
mengalir setitik air mataku,,
Ya Allah,,
ampunkan hambamu ni,,
aku terlalu lemah,,,

No comments:

Post a Comment