JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Saturday, March 3, 2012

kualiti~VS~kuantiti

bismillahirrahmanirrahim,

alhamdulillah,pg nih diberi kesempatan jugak tok mengupdate blog aku nih,,msok smggu dah wse aku x update,
sbb x de idea nk tulis pe,setiap hari aku lakukn rutin hrian yg sme,bgn tido,solat,sidai kain,,kms umah,then prepair nk p kje,mgkin dlm bln nih rutin nih akn brubh,,spe tau kan,,insyaAllah,:)

tp pg nih,mcm dpt stu idea bru nk tulis,trime ksh shbt sbb bg idea kat akuh nk tulis pe,

~KAK,NAPE SPE KAK?ISKH SMBONG BTOL KAK NIH,TNYE NME JEW PON~


yup,tgk cm x slh kan sbb skdr nk taw nme,,tp dgn tgurn prtme tu lah bole menyemai benih prknln yg kite x jgke,n kite x expect pon nk bkwn,

key,,wse xm x de kne mngne ngn tjok kat ats tuh kan,so sbnanye aku nk fokus kat sikap,perangai or atitude kite sbg seorang khalifah kat muke bumi nih,

aku memg wse kurg slesa or memg x suke bile ad owang tnye soklan kat ats tuh,bkn aku smbong,,n nak kate aku ni bgs sgt,tp cube kowang,nth celah mne ko jmpe mamat tuh,,tetibe die tnye nme kowang,x plek ke?bkn plek jew,,tp aku wse irrtating btothen aku pon wse cm nk sumph sernh jew kan,

law bbtol nk knl,,gune cre yg btol okey~~~

No comments:

Post a Comment