JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Sunday, February 19, 2012

perlukah aku??

grrrrr~~~,tetibe aku wse brgegar bed akuh,,
iskh,,kcaw btol lah,,spe plk anta msj pepagi bute nih(gumam aku dlm hati?

"doakn sy brjaye intrview sok"

no yg aku x smpn dlm fon akuh,,tp sgr lg dlm ingtn akuh,
no tu lah yg prnh tmn akuh tok 5 thn yg dlu,mls untuk mmikirkannye lg,

aku just ignore that mssge,

whai shbt lme ku,,ku x rply bkn bmksud aku x doakn kau,aku wse btter aku x bls dr mnimbulkan syak wsgke kpd org skliling kau,,

ckuplah skli,aku x nak jd puncenye,,bhgiekan lah die okey,,
wassalam~~~~


No comments:

Post a Comment