JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Tuesday, September 14, 2010

DEWASAKAH AKU???

7/9/2010 genaplah umur aku 20 tahunn,,
huhuhu,,da bsr da aku rupenye,,'
diam x diam da 20 tahun aku dipnjamkan kehidupan oleh Allah,,
bila muhasabah balik,,
mcm kurang amal yang aku lakukan,,
so injak al 20-an ni,,
aku berazam untuk memperkukuhkan lagi pegangan,,
dlm mase yang same trus istiqamah dlm melakukan suruhannya,,
insyaallah,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment