JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Tuesday, September 14, 2010

Qada` dan Qadar-Nya

salam,,,
lme dah rsenye x update blog ni,,
maklumlah la kan sbok berpuase,,,
alhamdulillah hrni aku diberi ksmptan untuk mengupdate,,
dlm tempoh mse aku x update blog ni memcm peristiwa yang terjadi,,
subhanallah,,maha suci Allah,,
smggu sblum raye makcik aku call ajk aku blek kg,,
skitar kol 11.30 mlm,,
aku da nak masuk alm mimpi da,,tetibe dikejutkan dgn panggilan telefon tu,,
atok aku meniggal dunie,,
mlm tu gak aku grk blek ngn makcik aku,,
alhamdulillah aku smpt tgk muka arwah atok aku,,
aku sampai dlm pukul 3 pagi,,
blek uma sat nak sahur,,
n trus grk p uma arwah atuk aku,,
lam pkou 10 lbey siap la urusan poengebumian tu,,
al;hamdulillah,,semue berjalan dgn lancar,,
mlm sebelum hari rye,,fmly aku wat bacaan yassin tok sedekah kat arwah atok aku,,
semue tu da takdir n ketentuan Allah,,,
wassalam,,,,,,

No comments:

Post a Comment