JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Wednesday, September 22, 2010

HARI YANG MENENANGKAN,,,,,

Hari:Rabu
Tarikh:22/09/10
harini,,
same mcm r haroi yang lepas,,
start kol 10.30 je kiteorang yang muslim(x amek moral study)mule membuang mase
huhuhu,,
aku seperti biasa,,
menggunakan mase yang ada untuk mengupdate blog aku ni,,
bkn ape da lme x update blog ni,,so aku nak abskan mase sepenuhnye tok uruskan blog ni,,
pasni aku tkot x smpat dah,,
bnyk gak lah aku masokkan cerita baru tapi semuanye adalah cerpen pendek,,
cerpen yang aku amek daripada pelbagai sumber yang boleh dipercayai(huhuhu)
aku x tau nak tulis pe sbnanye,,,
mlm ni mcm biasa,,
ada latihan tarian zapin,,
semuani untuk malam muhibbah punyer majlis,,,
tgh berushe krs lah ni,,
hohohoho,,
tok kengkawan yang lain,,
yang turut serta dalam tarian ni,,,
all da best,,,
moge Allah memberkati usaha kita,,
amin,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment