JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Thursday, October 28, 2010

betapa istimewa dirimu,,


MA REDHAALLAHU ILLA,,
BRREDHAI WALIDAINI,,
MA BAKA`U KAULU ILLA,,
BIHANAI ABAWAINI,,
BIHANAI ABAWAINI,,

sedar x sedar dah genap lah seminggu parent aku pergi menunaikan seruan Allah,,
rindu rsenye mcm dah sebulan dah parent aku pergi,,mybe sbb x prnah berpisah kot,,(huhu)

AYAH DAN IBU,,
AYAH DAN IBU,,
ITULAH PERMULAAN KAMI,,
UNTUK MELIHAT BULAN DAN MATAHARI,,

dalam x sedar,,
mengalir air mata membasahi pipi,,
betapa beruntungnya diri ni aku rse sbb masih mempunyai dua insan yang telah melahirkan dan mendidik aku hingga jadi manusia,,

kadang-kadang terfikir,,
macam manalah nasib ank yang x beribu berayah,,
sebenarnye dieowang pon x dminta dilahirkan x beribu berayah,,
tapi dsebabkan hubungan haram lah mereka dilahirkan tanpa ibu dan ayah,,

aku pon peliklah,,
spatutnya makin maju dunia hari ini,
manusia makin bijak,,
tapi nampaknye dah kembali ke zaman jahiliah,,
tau x knape aku boleh ckp mcmtu,,
cube fikir,,
skrg ni,,
bila mule je satu kes pembuangan bayi,,
akan mulelah timbul macam cendawan masalah ni,,

eh rsenye dah lari crte ni,,
hehehhee,
aku nak crite psl mak ayah aku,,
hoho,,
xpe lah yang penting aku rse bertuah sebab masih ada mak ayah,,

No comments:

Post a Comment