JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Tuesday, August 17, 2010

exam around the corner


lame dah x update,,ad kesempatan sblm mnunggu waktu bebuke ni,,update sat lah kan,,
sedar x sedar nak da dkt stgh bulan da kte umat islam berpuase,,
and sedar x sedar gak exam da makin dkt,,
biaselah bile exam bulan pose ni,,rvsion week pon kne kuat la skit kan,,
dgn dugaan mgntoknye,,dgn ujian cuacenye yang x menentu,
menguji ksbrn untuk org cam aku ni,,huh,,,
ape pon hidup mesti dtruskan,
mase akn tetap slih berganti,,
mggu ni pon rmai plak rkn rkn sperjuangan aku yang diuji dgn sakit,,
rmai btol yang demam,,
untuk kengkawan,,
banyakkan bersabar ok,,
tu tanda A llah sayang kat kte,,
banyakkan berzikir,,
penyakit tu ibarat penghapusan dose dose kcil kte,,
untuk kengkwn yang lain,,
truskan ushe ok,,
wassalam,,,,,

No comments:

Post a Comment