JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Tuesday, August 24, 2010

EXAM ALREADY OVER

Tepat jam 4 petang(1600)

hari Selasa,,,,,,

24/08/2010,,,,,,,,,,,

Tamatlah mid exam untuk sem 4 ni,,Alhamdulillah akhirnya habis gak exam,,

Memang menguji iman,,minda lah lelagi exam bulan ;pose ni,,

Kne istiqamah skit,,hoho,,,

Harni paper esei,,ad 6 paper,,.

3 paper pagi,,3 lagi ptg,,bygkan je lah dhsyat x dhsyat,,hoho,,,

Tp alhmadulillah la aku ley jwb,,and member bek aku pon bley jwb,syukur sgt,,,

Nak bjye kne sme-sme bjye kan,,baru bole rse srnoknye stdy ni,,,

For next week plak osce exam(pktkal exam),,

Hope x sush mnela kan,,

Tggl dlu cte exam tu,,yang pnting ari khmis ni aku blek,,

Mak ayh,,tggu kakcik blek!!!!!!!!!!!!hoho,,,

Rse truje nak blek kg kli ni ats sbb-sbb dbwh:

1)sbb exam da bes wlaupon bru skrt jln,,

2)nak bli brg brg psiapn rye,,

3)nak kms uma tok rye,,

Dsbabkan kau ank sulung pnpuan,so knelah mek prnan,,

Adk aku plak jrg blek,,so kne lah bkoban skit kan,,,

Tp best gak j dank sulung pnpuan ni,,,

Bnyk bnde bole bljr,,,

Dri stat kmas uma,nsoh bju,,mmsk,,(pndek kte sume dpt)

Dulu wktu mak aku suwoh bljr kms uma aku cam x ley time sbb time tu aku bru djh 5 kot,hoho

Tp da bsr ni bru aku tau hkmahnye,,,

Tme kasih mak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,wassalam...................

No comments:

Post a Comment