JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Tuesday, July 13, 2010

ujian hidup seorang hambe

assalamualaikum,ptmenye,bsyukur sgt sbb dpt lg update blog ni ,kli ni still dlm mood posting kat clncal area,kli ni postng kat cdu9cntre diagnostic unit)ni fst time aku postg kat stu,dlm 2 hari ni memcm experience aku dpt,ad yg membne and ad gak yang menyakitkan tp aku anggp sume tu ujian,,frst day da kne mrh cz kteowg x tau spcfc dptment kteowg.em cam bfre ni dak dak ni sister yg arrge tp kli ni semue btuka,bak kate lctrer sem bru ni(world change every minute,,)huhu ye la tu,so spti bese la kne wat surat explanation letter,then jmpe lctrer,lps kne crmh bbrpe mnt,kami pon lps,(alhmdulillah),adat la kan student,kne wat surat sume da jd pkre bese to kau,bg penuh fail pon ok je,,then today aku tgk dlm 6 kes scoop,stat msok kol 9 am sm[pai kol 12.30 noon,,agk mnarik la rini but pnt gak la,
ad lg 4 hari aku nak hbeskan kat cdu,hope dprmudahkan lah,lps mghrib td mak aku anta msj,,`kakcik lme x anta msj kat mak,`ya allah,rupenye da agk lme aku x tnye khbr org tue aku,insaf sbntr,kdgkle terlupe,sbok dgn postng kan,aku berbls msj dgn mak aku skdr tnye khbr,tnye keadaan atokku,mak aku ckp atok mkin lmh,ya allah aku mmpu berdoa lah smoge dkmblikan keaddan spti bese,,n then lps msj ngn mak aku aku tos siapkan asignment yg ptot,alhmdullillah,sipa dah,cume swtu bsiap nak tido,aku tpndang langit,nmpk satu bntg,satu je,teringt sbntr dkt shbtku,ape khbrnye,smoge allh sntiase mlndunginye(amin,,,)
bintang tu akn kkl tmn aku smpai beble,insyaallah,mate pon da mgntok ni,nak syahid sbntr da,kol 5 da kne bgn nak sesiap p pstng,ya allah bersyukurnye aku jadi hmbenye,mmpu mnyusun khidupan ,alhmadulillah,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment