JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Wednesday, July 7, 2010

sepintas lalu

rndu dkt blog ni,mklumlah postng kat chn,mmnatkan jugak lah wlaupon kol 12 da blek,x pe xpe,
kli ni kau trse nak tulis sjk due mnjak ni slaloo mmpi member bek kt skola lu,mlm td lg dhsyat,aku nmpk mlg mnmpe die,aku brhrp n berdoa lah smoge djaohkan,mybe aku n die da x sbaik,srpt dulu tp insyaallah slgi allah meredhai hbgn pershbtn ni,aku cube untuk menjaga walau kdg kale aku rse cume aku yg berie untuk memperthnkannye,argh,,tu sume x pntg da,,pd aku slgi akua ad allah,ad klurge aku,aku msti kuat,
die crte lmpau aku,aku x kan buang mse ingt bnde da lps,,aku nak tros mju,,
kdgkle terfkir,klau kte x de kwn bek pon lg bgs,tp ingtlah slgi kte hdup slgi tu ;ah kte perlukan seorng mnusie bernme tman,
memang aku akui,kte x boleh mnemui seorng tg dkatekan shbt dlm mse yg sngkat,jgn kate tmpoh 5 thn di alm prskolahn kte da knl kwn kite,sbb iktn tu dlm mse sthun blh trptus jika x dsmai dgn bje keimnan,dan pershbtn yg btol,,
seorg shbt juge hnyelah insan biase yg ingin dsygi,ju ge menyayngi,tp jgn dslhgnekan ia kerana skali trslp lgkh pyah untuk mgubatinye,
aku ni x la sbek mne nak dpt kwn yg bek tp aku cbe untuk mengubah dri aku,,
aku x stndg dgn shbtnye tp aku cube untuk menandngi,
bukan iat untuk mermpas ttpi mnyuburkan kmbli iktyn yg dhulunye sbur dgn glak tawe,untuk shbt shbtku,troskan perjuanganmu,,andai aku menyakiti htimu,maafkan aku,,
ikhlad dariku,salam

No comments:

Post a Comment