JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Friday, July 9, 2010

minggu praktikal yang terindah



hari ni tamat dah pktikal smggu dkt klinik desa,pglmn yg myronokkan,sbb tiap tiap ari diisi ngn pktkal yg best,ri isnin cek post natal,pastu ari khms de wat talk tok ibu mgndong,n lastly ari jmaat [ skola lak,memg snok gler p skola.kteowg p Skola Rendah Puchong Utama(1)kat Puchong,ritu dak stndard 1 kne injction ,mmcm ragam ad,yg mnangis,ad x nagis lgsong,kteowg di bagi 4 kump.4 owg wat pmrksaan fzkal,n 4 owg g wat talk,aku tmsok 4 owg yg wat talk tu,snok gak lak,sesi ptme kteowg wat lam satu blik,n sesi kdue kat klus,kt klus plg snok la,ni la gmbr yg smpt di ambil sblm kteowg blek,,memg snok sgt,,,nak jd ckgu x dpt,dpt dtg mlwt pon ok la,ok la nak tdo dah,salam

No comments:

Post a Comment