JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Monday, July 19, 2010

hikmah di sebalik ujiannya

sedih,keliru,celaru kple ble dpt tau mak aku accident,hari kjadian aku kje shif ptg,aku off fon cz tkot ci cek kan nnti x memsl kne rmps,sblm aku p kje ptg tu,tghri tu aku nata msj kat mak aku,tnye mak msk ape,sje je,,semuanye sprti bese,mlm tu naik je bus aku on fon,smpai stu msj dr adk aku ain,,"mak accident,pth kaki",x dpt aku nak bygkan cmne prsaan aku mse tu,allah je yg thu,air mate x dpt dkwl,aku cbe kuatkan diri,mntk dkt mmber no lctrer aku sbb nak infm nak lek kg,mlm tu jgk aku grk blk johor,allah nak tlg kau lg,nsb bek tket ad,makcik n pkcik aku anta,aku nek bus mayang sri mse tu kol 11.30 mlm,spnjg pjlnan aku mngis,seb bek ad gak org nak dgr prob aku,,fstly mmber bek aku,
itu cte dkt staon yang lps,sdr x sdr da staon bnde tu blaku,mak aku pon da brnsor shat da cme msh ad rwtn susulan,sebulan yg lps wktu aku blek kg,mak aku gtau yg depa tme pggln tok tunaikan haji<

No comments:

Post a Comment