JIKA AKU JATUH CINTA

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untyk mencintaimu,
YA MUHAIMIN,,jika aku jatuh hati,izinkanlahaku menyentuh hati,seseorang yang hatinya tertaut kepadamu,agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu,
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu

Sunday, January 23, 2011

kenapa aku takut nak kapel,,

arnih aku kje syif ptg,,
so pg nih lps masak cm x de ape nak wat,,
and aku pon x taw tjuk pe yg sesuai untuk teks aku kali nih,,so ape yg terlintas tu lah yang aku tulis,,
em cam pape je tjok teks aku nih,,
tp tu ar,,
sje je kan,,sbb da lme x update blog,,cm x de cte nak tulis,,
aku pon x taw nape aku tkot nak kapel,,
satu tu dah tntu ar sbb tkot x dpt nak jge bts kan,,
ye ar bg yg da kapel or ad pnglmn bnde nih mybe dieowang kate aku ni kuno lah,,
kolot lah,,
kate lah ape pon,,
yg pnting aku jauh dr bnde tuh,,
klau aku fkir fkir blek,,
even x kapel bnyk gak aku wat silap,,
so klau da slp msti ar bnyk dose kan,,
so aku x nak tmbh dose tu lg lah,,((kononye)


lagi satu sbb aku tkot kasih syg aku kat fmly brubah,,
aku tkot gler,,
x taw lah,,
yelah owang kate ksh syg kat fmly ngn kasih syg kat seorag kapel ni kan lain,,
tp bile fikir logik ar kan,,
once kite dahsyg kat sape je ar,,
fmly ke,,kapel kite ke kite msti nak bg yang terbaik kan untuk semue owang yg aku sbot td,,
so klau klne plgh antre fmly and kapel dlm satu mse,,
nak mek yg mne,,
ye memang,,
kowang akn ckp msti fmly kowang dulukan,,
tp cube klau kowang dlm situasi tu,,
ape kowang buat,,
so klau aku,,
aku mcm x ley wank plih,,
law ley nak lih dedue,,
so untuk kslmtn bek aku single dlu,,
after dah kje,,
dah brbkti kat fmly ok lah kan,,
bkwn x kesah la rmai mne pon,,
yg pntng keikhlasan sekeping hati untuk dicintai dan mencintai yanhya untuk seorang insan yang akna bergelar suami ats izin-Nya,,
swassalam

No comments:

Post a Comment